11. jan. 2011

Tenkte å starte opp bloggen min igjen :D

YES :) Da er det 2011, og forhåpentligvis et bedre bloggår for min del.. hehe :)
Jeg har jo ikke blogget siden MAI!!! OH! lenge siden det gitt.. Ja, ja, får ta opp igjen bloggingen nu, bedre sent enn aldri :)


Liten oppdate:

Dette halve året har gått utrolig fort, jeg er GRAVID, *SMIIIIILER*, med termin i månedskifte februar/mars.
Så er 33 uker på vei nå:) Vi gleder oss så utrolig mye til å bli foreldre igjen, og den lille (LES store) jenta mi gleder seg enormt til å bli storesøster :)
På ultralyden syns jordmoren at det lignet på en gutt, så blir spennende å se hva som kommer ut :) Er ihvertfall et helt annet svangerskap, enn med jentungen :) MEN, dette kommer jeg inn på igjen litt senere.. Tenkte å skrive et eget innlegg om svangerskapet :)

Min kjære samboer gikk også ned på kne i slutten av august, så vi er forlovet <3 Blir vell litt bryllupsblogging fremover også, da planen er å gifte seg i 2011/2012.. :)

Vi har begynnt å pusse opp huset vårt, dette er også noe jeg skal komme tilbake til i et senere innlegg..  Vise litt før og etter bilder :)

HAr også begynnt å strikke litt, håndarbeid er jo alltid gøy, og noe må jo hverdagen fylles med, så skal prøve å ta litt bilder av det jeg lager :)

Jeg har også snart bursdag, og av min kjære fikk jeg et speilreflekskamera :) WEEEE!!! Klarte jo ikke vente med å få det, så ble en før-bursdagsgave:) Så håper å få tatt litt bilder fremover også :)



Dette var en liten update fra oss, skal komme tilbake til disse innleggene + mange flere selvfølgelig :)

Ingen kommentarer: