22. mai 2010

JENTA MI ER 2 ÅR I DAG!!!!

I dag har verslejenta mi bursdag, hun ble 2 år for ca 30min siden:) WEEEE:) Er så stolt:)
Dagen i dag blir rolig uten besøk(bortsett fra lillebroren min aka onkel som har overnattet)... I morgen kommer hele familien min på farsiden + noen gode venner.. På mandagen kommer svigers... og på tirsdag skal hun ha barnebursdag (mest for å samle 2 åringene i denne bygda, siden noen av dem ikke går i barnehagen..)...

Så da blir det fult kjør, og bare å begynne å bake :)
Kommer tilbake å blogger om selskapene og kakene etterhvert...

Hilsen
 

4 kommentarer:

Mosbøjenta sa...

Gratulerer me dagen til Andrea:) og til dere, som har en flott toåring!
Ha en flott helg!
Klem

Hvite tulipaner sa...

Gratulerer med dagen til lille jenta:)
Håper dere får en fin pinsehelg!
Klem fra meg

Mariell Jacobsen sa...

tusen takk:) ha en flott helg dere også:)

Anonym sa...

Hei,jeg la meg til som følger. :)Mette.