14. jan. 2011

Baby forberedelser :)

Da er baby forberedelsene i full gang her i huset. Har en litt små-stresset samboer som bekymrer seg over at ting ikke er i orden enda. Så hver gang jeg får en vond sammentrekning, spretter han opp for å fikse etterlanna:) Litt søt også da:) Den vordende 2 barnspappaen:)

Selv så stresser jeg ikke sånn veldig:) Er jo 6uker igjen til termin, men for å roe ned sambo har jeg små startet.Har begynt med ned vasking av stelle-kommoden... Fikk god hjelp av pus, som la seg oppi alle skuffene:)

Har også vasket baby tøy de siste dagene. Syns jo det er litt små koselig arbeid da, med de bittesmå bodyene, og strømpebuksene :)
Så de 2-3 siste dagene har jeg vasket 6(!) maskiner med klær!
FOR en jobb, ble jo helt svett... Og siden vi ikke har tørketrommel så har gangen vært bomba med baby tøy!
Syns det er greit å bli ferdig med alt dette kles styret, så nå er alt brettet og puttet i kommoden, klart til bruk:)
Skal stryke sengetøyet, men dette venter jeg med til det skal legges på. Noe som sikkert ikke skjer før termin.

Pappaen monterer seng :)

 Missfornøyd storesøster, MED blåveis... dakar lita :(
 Baby klærne i str 50 og 56 :)
 Mamma Mariell vasker kommode:)
Måtte ha med et bilde av pusen også :) Lille Freddy :)

Så det eneste som mangler nå er å re opp senga, pakke sykehusbagen, montere bilsete i bilen og rigge i stand vogna som står under trappa:)


Ingen kommentarer: