24. mars 2010

Har innstillt meg på PÅSKE! Og jeg har en kurv som jeg vil vise dere!!!

Nå er det lenge siden jeg har blogget! Har masse å blogge om, men har hatt en veldig slitsom periode, hvor energien for blogging ikke strakk til.

Nå gleder jeg meg til påska skal begynne. Bare 4 arbeidsdager igjen, før jeg og jenta mi tar påske ferie. Har pyntet og stelt litt i hjemmet i helgen. + at jeg har pakket MASSE!!! Legger inn noen bilder av før-påskebordet mitt:
Den søte kaninen er laget av kjæresten til faren til kjæresten min! (aka kjæresten til svigerfar, hvis jeg og gubben hadde vært gift)



Legger også med et bilde av den påskeklare jenta mi! Som absolutt SKAL ha på seg solbrillene sine! Og det skal hun jo selfølgelig få lov til:) (legg merke til alle smokkene, en i hver hånd + munnen!) hehe:)

KURVEN:

Jeg fikk denne nydelige kurven til jul av min kjære tante og onkel! Syns det er helt knall, men vet absolutt ikke hva jeg skal bruke den til!!!  


HJELP????


Hva ville dere gjort med den? Er åpen for alle forslag:)



Ha en fin dag videre :)

5 kommentarer:

Linda Eidsør sa...

Hei Mariell :)
Så morsomt at du har blogg, du har herved fått en ny følger ;)
Hvor har dere fått hus?
Klem Linda.

Mariell Jacobsen sa...

Hei:) Vi skal kjøpe huset til svigers:) Mangler bare kontraktskriving, så blir dte flytting:) Skjer vell innen 1 mnd:)

Randi sa...

Hei!
Snubla over bloggen din, og tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen:)

Så koselig blogg du har:) Skjønner dere går spennende tider i møte med huskjøp og flytting. Er litt pes mens det står på, men så er det jo SÅÅÅ deilig når man er kommet i orden.

Morsomt bilde av datteren din, ser ut som en hardbarka påsketurist:)

Ha en flott dag!
Randi:)

Mariell Jacobsen sa...

Hei:) Tusen takk for det:)
Ja hun er en hardbarka jente, hehe.. Ikke værst å være 2 år(i mai), og gå gå ski:)

Linda Eidsør sa...

Nei så artig! :) Bli Brekklykkjo-bygg av Andrea da, å d e bra folk vettu ;)
Linda.