14. mars 2010

Fått innflyttingsdato :)

Ja, da har vi fått innflyttingsdato! Det  blir 7 april!(3 uker og 3 dager) Mulig det kunne bli før også, men senest 7 april ihvertfall! Men må vell vente med å juble til vi får datoen skriftelig :) Meeeen, jeg er såååå glad:) Pakker som en tulling! Pappesker og søppelsekker overalt!!! Men det er vell skjarmen med å flytte også...
Har snart pakket ned alle klærne og skoene i gangen. Foreløbig er det 7 søppeksekker, men er enda ikke heeelt i boks! Må jo begregne litt jakker å sko som vi skal bruke den neste mnd. Vet jo aldri hvordan vær det blir, i forrige uke var det ca 7 + grader, sol og snøen smelta som bare det. Fredag, lørdag og søndag har det snødd tilsammen 40-50cm!! Er det mulig?! Jeg vil ha vår:) Se blomstrene spire og fuglene synge!

Jeg var foresten å handla et nydelig kaffe og middagsservis på Europris(ikke undervurder europris).
Betalte 149kr for 18delers kaffeservis og 149kr for 8delers middagsservis. (kjøpte 2 pakker av hver).
Jeg har ikke no "fint" servis så da syns jeg dette var en knall invistering! Legger med et lite bilde av kaffe serviset, middagsserviset er helt likt!

Legger også med et bilde av verslejenta mi som var tiger på barnehagekarnevalet på fredagen:

Ha en fin søndagskveld videre:)

4 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Synes det var et veldig fint servis og en god investering.

Mariell Jacobsen sa...

Tusen takk for det:) det syns jeg å;)

My home is my Castle sa...

Hei :)
jeg ser du har lagt deg til som følger av bloggen min :)
Kjempekoselig og veldig moro :)))

Europris har masse flott og jeg er stadig innom der jeg og ;)

Flott blogg du har..
Klem,Kari

Anonym sa...

så flott at flyttedagen nermer seg.morsomt det:)
serviset ditt var jo fint jo.man kan finne mange skatter på europris:)
takk for korselig kommentar på glasskista på bloggen min.er enig med deg at den ble penest med bøkene i.men i morgen kan det fort bli noe nytt i.er så ubestmtsom....tihi:)
ha ne flotters dag.klem