25. mars 2010

Energi og motivasjon: KOM DENNE VEIEN!!!

Som dere sikkert skjønner på overskriften er ikke motivasjonen helt på topp fortiden! Jeg har vært så i si syk i over 1 mnd, ligger laaaangt etter med skolearbeidet, og ja, jeg skal snart opp til eksamen! Så derfor legger jeg med ned på knærne og ber om at energien og motivasjonen skal komme tilbake!!

Har så mange planer og ideer, men null energi! Fy så kjipt! Ligger bare på soffaen, mens gubben vasker hus! Og JA dette er luksus, men ikke når man er en person som ikke klarer å ligge stille! Utrolig frustrernde!
Ser fram i mot en god og lang påskeferie om 3 arbeidsdager!! :) Skal bli godt med noen fridager hvor jeg kan slappe av og hente krefter. Det værste er jo å ikke ha energi til datteren min:( Men hun er ei tolmodig jente som ligger lenge på fanget og koser, da hun skjønner at mamma ikke klarer å leke!

Dette var dagens klagestund! Og ved det takker jeg for meg og kommer sterkere tilbake om noen dager!
Legger med et bilde av den slitene mammaen, og den nydelige datteren! :)

Ha en fin dag videre!

PS: hvis du har ekstra energi og motivasjon, send litt hit da!?


5 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Nååh,ønsker deg masse god bedring!Håper påskeferien gjør deg godt og at du blir frisk og rask igjen!
Nydelig datter!
Klem

lisasornes sa...

Sender deg litt extra energi til påsken ♥
Ha en fiiin kveld!
-Lisa ♥

Mariell Jacobsen sa...

Tusen takk:)
Føler energien vokser alderede:)

klem

Mona Christin sa...

Har sendt over en liten dose, men har ikke så mye til overs selv heller. Men med vår i lufta og grønt gress i hagen merker jeg den kommer snikende. DET er deilig det.

Håper du finner motivasjon og energi i de lyse dagene. Mitt beste tips for å få ork og energi er å drikke mye vann, minst 2 liter om dagen. Det funker. God bedring. Og lykke til...

Klem

Hvite tulipaner sa...

Håper du har hatt en fin påskeferie og at du er frisk og rask igjen!

Har en ting til deg på bloggen min:)
Klem