11. mars 2010

19 dager igjen!

Det er nå bare 19 dager til vi må flytte ut av leiligheten vår :) Kjenner jeg begynner å få sommerfugler i magen! Har masse igjen å pakke, så må vell begynne for fult straks. Er mangelplassen på oppevaring av pappeskene som blir et problem! Det er jo fult overalt!
Håper de treeeeige folka på NAV blir ferdig med papirene våre snart, tatt over 2 mnd nå! Og han sjefen sa det skulle ta max 2.5uker!!! Nav er gørr!!

Men, det ordner seg for snille piker! (er det ikke det det heter?)! Håper bare det blir en ordning en eller annen plassen, så vi slipper å "bo på gata" til vi finner noe annet.

Ellers har dagen gått med til å ha vært på jobb:) Hatt en super dag, i masse søle, sørpe og MASSE vann! Vi har gravd stoooore bekker og elver med alt vannet! Kjempe gøy! VANN ER GØY!!!(jobber forresten i barnehage)...

Men nå skal jeg legge meg! Alene:( Tore måtte rykke ut på 3 vannskader i åldansnes!! (tar 2-3timer å kjøre en vei, så da ser jeg ikke han noe mer i kveld/natt) Skal hente jenta mi å legge hun i senga trur jeg:)

Ha en fin,fin kveld videre:)
 

Ingen kommentarer: