10. mars 2010

Endret litt på bloggen, og dagen i dag....

I dag har jeg brukt morgnen på å redigere bloggen min... Det trengtes, fordi den såg ikke ut! Prøver å skjønne meg på hvordan jeg skal få til ting, noe som overhode ikke skjer. Er kanskje ikke så godt annlagt med pc læll!

Vell vell, finner vel ut litt med tiden. Akkurat nå er det store spørsmålet hvordan få til å lagre singnaturen min, slik at jeg slipper å sette den inn hver gang... Noen som har peiling??? Har sån HTML kode...

Ellers går dagen med til å ligge under dyna, er i uggen form etter en oppkastrunde i natt.. Skikkelig kjipt, er jo BARE 2 gangen innen en uke. 

Skal vell prøve å rydde litt i leiligheten vår også, ser ut som om det har godt av en bombe.
Ellers tenkte jeg å hente jentungen tidlig i barnehagen i dag, hun har jo ellers så lange dager, så når mamma har fri kan hun komme tidlig hjem. Godt at hu det... Vi skal vell prøve å pakke litt også. Vi flytter jo snart!! *SMILER*
Håper bare papirene blir klare snart så vi får skrevet under kjøpskontrakten og får funnet en overtaksdato. Er 20 dager til vi må være utflyttet fra leiligheten, så det begynner liksom å haste litt! Men, men, alt blir vell...

Nå skal jeg fortsette å kose meg under dyna, med kaffekoppen, å lese meg igjennom noen inspirasjonsblogger... 

Ha en fin dag videre... 

1 kommentar:

Mosbøjenta sa...

Hei!
Så fin bloggen din har blitt :))
Skal bli morsomt å følge den videre :)
Klem