11. feb. 2011

Overveldet av følelser i dag :) Kliss klass innlegg :)

I dag har jeg og samboeren min vært sammen i 5(!) år!! :) Hipp hipp hurra for oss! :) <3
Høres jo egentlig ikke så mye ut, men hvis man tenker over at det er faktisk 1 / 4 del av livet mitt så er den noen år altså :)

Jeg prøver å tenke tilbake på den 11 februar 2006, hvor vi var unge, ny forelsket, og eide ikke et problem i verden :) Lurer på om tanken noen gang streifet meg at vi kom til å dele livet vårt sammen, på den måten vi gjør den dag i dag :) Jeg sa jo fra dag 1 at jeg ville være sammen med han for alltid, men som 16åring så er vell dette kanskje noe man sier til alle "de store kjærlighetene"..
Lite viste jeg da, at jeg 5 år senere skulle sitte i vårt eget hus, ha en fantastisk datter på 2.5år, og være høygravid og fødeklar med prinsen vår <3
Så dagen i dag har gått med på å tenke over hvor heldig jeg er :) Og hvor fantastisk livet mitt har blitt, hvor velsignet jeg er som har det jeg har :) Takknemlig for hver dag som går, og prise meg lykkelig for at han er MIN <3 Og at vi har den datteren vi har, og lille babyen i magen, som snart kommer ut av den trygge magehulen :)
Tusen takk min kjære, for de vakre barna vi har skapt sammen <3 <3 <3 Jeg elsker deg <3 <3<3

Dette ble vist et veldig sukkersøtt innlegg, men en gang i blant må man få speile seg i livets gleder :)

God helg til dere alle :)

1 kommentar:

Linda Eidsør sa...

Gratulerer med dagen begge to! :) Andrea e fantastisk å d bli heilt sikkert lille-prins å!

D e foresten lov å skriv sukkersøtt på en slik dag ;)